Wskazówki o danych do druku Etykieta produktu, A6
- Format danych (wraz z 2 mm spadem): 10,9 x 15,2 cm
- Format końcowy: 10,5 x 14,8 cm
- aby w gotowym produkcie po wydrukowaniu motyw nie był odwrócony do góry nogami, w danych do druku należy uwzględnić kierunek czytania
- Rozdzielczość: 300 dpi
- Na całym obwodzie ustaw 2 mm spadu, ważne informacje w odstępie co najmniej 4 mm od formatu końcowego
- Czcionki muszą być w całości osadzone lub przekształcone na krzywe
- Model przestrzeni barw: CMYK, FOGRA51 (PSO Coated v3) dla powlekanych papierów, FOGRA52 (PSO Uncoated v3 FOGRA52) dla niepowlekanych papierów
- Błędy ortograficzne i składniowe nie są przez nas sprawdzane
- Ustawienia nadrukowania nie są przez nas sprawdzane
- Komentarze zostaną usunięte i niewydrukowane
- Zawartość pól formularzy zostanie wydrukowana
Szczegóły produktów
- Strona przednia zadrukowana w czterech kolorach, strona tylna niezadrukowana (4/0)
- nośniki reklamowe i informacyjne na ceny, rabaty i informacje o produktach lub do umieszczenia życzeń na prezentach
- pozycja dziurkowania może zmienić się w zależności od formatu
- dziurkowanie zgodnie z kierunkiem czytania na górze
- Produkty poligraficzne na papierze z recyklingu są neutralne dla klimatu bez dodatkowych opłat – więcej informacji
- matowy papier kredowy 300 g/m²/ 400 g/m² i Chromokarton 270 g/m²: Aby zapewnić skuteczną ochronę przed ścieraniem koloru, dla tych materiałów wstępnie wybrano bezpłatny, wysokiej jakości lakier dyspersyjny. Jeśli chcesz mieć możliwość pisania lub stawiania pieczątek, możesz oczywiście odznaczyć tę opcję.